[FreeBSD] ufs slice-ok mountolasa pingvin alol

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 18., Sze, 11:19:45 CEST

On Wed, Apr 18, 2001 at 11:02:36AM +0200, Janos FEHER wrote:
> Hell!
>
> Az uj Linux kernelekben van dev filesystem jol, es amikor bogarasztam a /dev/ide/...
> konyvtarakban, akkor az egyik drive-on gyanusan sok particio volt. Pl. az adott
> drive-on van 12 particio meg az egyiken 5 slice, es igy ../part13, part14... stb
> mar mountolhato is '-t ufs -o ufstype=44bsd' parameterekkel.
>
> Csak gondoltam hatha vkit erint rajtam kivul :)
> Tenyleg FreeBSD-be terveznek vmi devfs felet? Szerintem nagy otlet.
> bye,

Kukucs!!! Mar regen van... szerintem BSDn elobb volt mint Linuxon, de ez
off... olvasgasd a LINT filet es a dokumentaciot a kernelhez, sok erdekes
dolgot fogsz meg talalni. Csak a BSDn a reklam nem letezo fogalom, ezert
csak akkor tudod meg, hogy valami letezik, ha elolvasod a forrast es/vagy
folyamatosan figyeled a kinti levlistakat hatha valaki eppen elkottyant
valamit...

BTW az iras support allitolag gagyi UFS-re meg az uj Linux kernelben is...
az egyik kollega eppen tegnap sikeresen elb**** vele az /usr file
rendszeret. Az -r opcio ajanlott...

P.S.: A 4.x-en levo DEVFS nem igazan jo, az 5.0-e lesz jobb ha majd egyszer
megjelenik.
* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *