[FreeBSD] Sparc ?

Otto Kreiter Otto.Kreiter at Cluj.RoEdu.Net
2001. Ápr. 12., Cs, 12:54:35 CEST

Alitolag a NetBSD is megy Sparc64-esen.

> Tudtommal csak ket multiprocesszoros kornyezetet tamogato ingyenes OS
> letezik SPARC procikra, az egyik a Linux a masik a Solaris.
> Szerintem a Solarisszal kene, hogy a legjobban jarj, erdemes lenne annak
> utanajarni miert nem felel meg az.
>
> Mi a gond egyaltalan vele? (nem mintha nagy Solaris magus lennek :)

mondjuk kepzelj el egy ftp.fsn.hu -t it nalam ro-ba (komolyan), a keresek
nagyok rea, de sajnos keves az ember ugyhogy nem tudunk oda tenni valakit
akki csak ezzel foglalkozon, vagy solaris-t tanuljon.
Ezzert gondoltam hogy egy BSD-t amit viszont hamarab feltudunk tenni jobb
volna, mivel van egy freebsd-nk ammivel nagyon meg vagyok elegedve, es
epen csak anyit kel rea nezni mikor megjelenik valami bug.
Szoval a tudassal van problem hannem az ido, mert az penzbe kerul
barmilyen open-source progid is van.

> Linuxnal (nem devfssel) ha jol emlekszem gondot okozhat a 16-nal tobb
> diszk. A BSD-knel ez kevesbe problema.

ja itt alt meg a tudomany.

> Sparcon ket valasztasod van, az Open- es a NetBSD. Egyik sem tud SMP-t
> ezen az architekturan :)

hm az nem jo.

> Solaris :)

:)
Ugylatszik megis Solaris-t fog maradni ....

> Ingyenes es direkt arra az architekturara talaltak ki, raadasul tobbek
> szerint ennek az OS-nek a legjobb a multiprocesszoros kepessege (4 es
> afeletti processzorszamnal)...
>
> ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/solaris, ha nem a legujabbat hasznalnad
> :)

koszi megvan...
Otto

--