[FreeBSD] Sparc ?

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2001. Ápr. 12., Cs, 12:25:25 CEST

Otto Kreiter wrote:

> 1.Hat mondjuk azal kezdodik hogy nem tetszik.;) (a solaris)

Nem agyba kell vinni... Korabban ertekeztem e listan arrol, hogy
egy igazi UNIX-os mindig nyitott a (szamara) uj UNIX es -jellegu
OS-re.

> 2. Mint ftp server mukodtetjuk, proftpd van rajta ... eleg gyengen viseli
> a megterhelest .... egy egy az egybe meghal egy ido utan ha tul sokan
> ramasznak.

Nem lehet, hogy a tul sok lesz a processz es nem a terhelesbe hal bele, hanem
nem tud ujabb processzeket inditani? Lasd:
/etc/system
man -s 4 system, itt keresd a set maxusers kifejezest.

> 3. Itt lehet a mi hibank mert nem vagyunk multiprocesoros guruk, de nehogy
> mar 4x300 proci meg enyi ram ugy torje a shadow-ot a john mint egy 600

Hat, nem akarok ellentmondani...

> Copermine 256Ram -al. igaz mint latam a john nincsen optimizalva
> multiproc-okra.

Mitol lenne?

> Na de mindegy, nekunk ez a gep kulonosen web aplikaciokra kel, marmint ftp
> s web hosting.
> Hiaba szereltem fel en a solaris-t apacha-l meg proftp-vel akor is roszul
> ment.

Az apache-nal mi volt a rossz?

Ugy tudom van angol nyelvu Solaris lista. En szemely szerint 8 db Solaris-t
uzemeltetek, koztuk 1 db Enterprise 450-t (igaz, csak 1 procival).
Sok dolgot erdemes lecserelni benne (sendmail, stb.), de ezutan
eleg megbizhatoan mukodik. Vannak olyan kenyelmetlen dolgok
benne, amik a kereskedelmi jellegebol adodnak, de ezek tobbnyire
athidalhatok (pl. nincs C fordito, de tehetsz ra gcc-t, stb.). Az interneten
a nem PC szerverek kozott tudomasom szerint Sun a leggyakoribb,
meghozza Solaris-szal. Meg kellene ismerkedni a Solaris-szal kozelebbrol,
aztan lehet velemenyt mondani. Nezd meg ezt is:
http://www.sunfreeware.com

SzeFe