[FreeBSD] RT-FreeBSD

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 11., Sze, 22:51:30 CEST

On Wed, Apr 11, 2001 at 10:43:07PM +0000, Uveges Balint wrote:
> a freebsd.org-os levelezo listak kozott letezik egy real-time FreeBSD
> lista, amely mar 1-2 eve uzemel.

Igen, Sparc portja is van a FreeBSD-nek mar par eve, ha a web oldalnak
hihetunk... csak latni nem latta meg senki, mert nincs. Csak elkezdtek. A
"sose volt"-ot ebben az ertelemben ertettem. Nem neztem, hogy azon a
levlistan ugy egyebkent pl forgalom van-e... mert elegge sok "doglott"
lista van a freebsd.org-on...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *