[FreeBSD] fagyi

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 10., K, 08:42:33 CEST

On Tue, Apr 10, 2001 at 03:02:20AM +0200, Kovago Zoltan wrote:
> Helo!
>
> Az lenne a kerdesem hozzatok, hogy ha van egy Linuxos progim (Eagle 4.01),
> ami bizonyos muveleteknel (move) csontta fagyasztja a rendszert, akkor
> azon lehet valahogyan segiteni, vagy igy jartam, es ne akarjak linuxos
> progit futtatni bsd alatt? (aki nem ismerne: fizetos progi, nincs src)

Hat... megprobalhatod trussolni, hatha mutatja, hogy pontosan mit akar
csinalni, de nagyjabol tenyleg csak annyit lehet mondani, hogy vagy megy,
vagy sssssssszzzzzzzivacccccccssssss. Ha nincs forras, nem igazan lehet
kideriteni, hogy mi a baja, vagyis mi az a Linux-only "feature" amit
kihasznal. Gondolom X-es is a dragam... ami a fagyi lehetosegeket nagy
mertekben megnoveli-:(

Ha nem 4.2-t vagy kesobbit futtatsz, esetleg megprobalhatod, hogy hatha egy
frissites a -STABLE-re segit. De nem biztos...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *