[FreeBSD] xMach

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 5., Cs, 18:11:11 CEST

Hali!

On Thu, Apr 05, 2001 at 05:53:52PM +0200, Attila Nagy wrote:
> Hmm. Igazabol azt sem ertem miert pont a planetmirrort valasztottak, ami
> bar egy egeszen jo vas, de Ausztraliaban es onnan iszonyu tetu (nekik
> is, letoltesnel)...

Jesz. Szerintem egyszeruen onnan ismertek valakit... kezdeni igy szoktak...

> Feltolteni hozzam nem lehet, viszont ha kiteszed vhova letoltom :)

fetch http://petra.hos.u-szeged.hu/~sziszi/xMach-20010401sub1.tar.gz

Egyebkent -CURRENT-en nem fordul le kapasbol, valoszinuleg azert, mert mar
nincs minden ugy ahogy o szeretne pl az include-k kornyeken, de lehet,
hogy egy 4.2-n vagy plane egy 3.5.1-en meg siman lezugna. Igy is egesz
sokaig eljutott, de a Lites forditasa kozben elszallt. Most nincs idom vele
tovabb szorakozni, de erdekes az biztos... es azt igerik, hogy lesz
FreeBSD-s driver framework es OpenBSD-s userland, ha ezt osszehozzak az
egesz jo lesz... meg az is lehet, hogy akar egy ev mulva mar komolyan kell
majd venni. Hisz ne feledjuk, hogy nekik nem kell a dolgokat ujrairni
feltetlenul, hiszen a BSD licensz baratsagos az ujrafelhasznalas
szempontjabol.:-)

Ha valakinek sikerul beizzitani, az azert orvendeztesse mar meg a listat
vele:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *