OFFTOPIC: restore problema

Zelenak.Gabor at ans.lri.hu Zelenak.Gabor at ans.lri.hu
2001. Ápr. 5., Cs, 12:09:44 CEST

Udv minden olvasonak!

eloljaroban annyit, hogy - jo vagy epp rossz szokasomhoz hiven
most is egy D.Unix-on tapasztalt jelenseggel zavarlak
benneteket. Igy akinek nem inge az ne vegye a faradsagot,
hogy kioktasson eme lista felhasznalasat illetoen. Gondolom,
(sot tudom) hogy akad kozottetek olyan, aki mar dolgozott
ebben a kornyezetben, igy talan a problema is ismert szamara.
E level nekik szol!!!!

Ime a gond> rendszerunkben - mint minden rendes helyen - van
backup tevekenyseg. V4.0D-n a dump/restore kettost hasznaltatom
ill. ezek remote valtozatat. a Hanoii tornyahoz kepest, nalunk nagyon
egyszeru backup szisztema mukodik - a legnagyobb sajnalatomra.
Alkalmi sw update utan egy 0-as dump, es kesz. Tortent, hogy az egyik
node restore-olasakor - rogvest a "/" particional a kovetkezo sokat sejteto
hibauzenettel koszont vissza az alkalmazas:
	corrupted directory ./etc/.new..passwd
majd a szokasos "akarom-e a mar letezo .restoresymtable file-t felulirni"
amire a "y"-t valaszolva kapom ezt az erdekes hibauzenet dompinget:
.
expected next file 3227, got 3224
expected next file 3227, got 3226
expected next file 3280, got 3279
expected next file 6023, got 3330
expected next file 6023, got 3331

mi lehet a baj? (az elottem is vilagos, hogy inode-okrol van szo, de egy
nullas
dump-nal ezek hogyan serulhetnek meg ily modon?? raadasul 3 egymast
koveto dumpolas eredmenyekent is ugyanaz a helyzet. a dolgot sulyosbitja,
hogy ebbol ketto tegnap keszult, mig a harmadik fel eve!!!!)

/****************************************
*                 Zelenak Gabor			*
*     	system programmer			*
*---------------------------------------------		*
* MATIAS Air Traffic Control Center Hungary	*
* (36)1-296-9106{FAX}			*
* (36)1 296-9107				*
* mailto:zelenak.gabor at ans.lri.hu		*
int