[FreeBSD] slashdot->FreeBSD igaz/kamu?

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Ápr. 3., K, 22:50:52 CEST

Hello,

> Slashdot & co-t a VA Linux uzemelteti, tartja fenn. (Nem a VA
> FreeBSD...)
A VA Linux kb masfel eve meg VA Research volt (ha kell van egy csomo gepre
ragaszthato matricam ;).
Bar mostanaban elegge beletenyereltek az OSDN-nel a szabadszoftver
bizniszbe (bar ezt inkabb Linux biznisznek kene hivni) megiscsak
megmaradtak hardvergyartonak, olyan hw gyartonak, akinek megnovekedett a
reklamfelulete :)

Nem vagyok tisztaban a dolgokkal arrafele, de szerintem ha ott valaki
windows NT-t akar hasznalni (direkt nem BSD-t irtam :) es az megfelel a
feladatra hasznalhatja.

A Linux csak hirveresnek kell, hogy jobban el lehessen adni a cuccot.

Masik pelda talan a penguincomputing lehet, akinek anno windows NT-n ment
a webszervere (legalabbis az asp-bol es a webszerver altal adott infobol
erre kovetkeztettem), raadasul a dobozaikat arultak eloreinstallalt
NT,98-cal is.

Szerintem ezek a cegek is csak a sajat hasznukat lesik, tojnak nagy ivben
arra, hogy mibol jon be, csak legalis legyen...

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758