[FreeBSD] FreeBSD 4.2 rosszul ismeri fel az ATA66/ATA100-at?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 3., K, 10:55:49 CEST

Szia!

On Tue, Apr 03, 2001 at 10:19:22AM +0200, Gabor Dolla wrote:
> bocs, ha hulyeseget beszelek, de szerintem az scsi-n is lassit, ha egy
> csatornan levo tobb eszkozrol olvasol egyszerre (ha jol emlekszem, daisy
> chain-nek hivjak a technikat, es ha jol fogom fel, kb olyan, mint az ethernet)
> ha rosszul tudom, valaki vilagositson fel,

SCSI ugyekben en nem vagyok jaratos, ezert gondolomhogy ott is van
sebessegcsokkenes csak nem mindegy mekkora:-) Probald ki, hogy mondjuk
mountolsz egy CD-t es probalj valamit onnan csinalni ugy, hogy mondjuk a
rendszer diszk is azon a buszon van... ha jol talalod el az idozitest:-)
akkor meg azt is erezheted, amint a rendszer egy jelentosegteljes
pillanatra felakad, se ki se be. Aztan megy persze tovabb, de... ilyet en
SCSI-n nem ereztem meg. Ez persze szubjektiv, de...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *