[FreeBSD] slashdot->FreeBSD igaz/kamu?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 2., H, 16:45:09 CEST

Miklos.Magyari at eth.ericsson.se wrote:

> most tenyleg atallitjak a Slashdot-ot es tarsait FreeBSD-re vagy csak
> aprilisi poen?

Nyilvan. Meghozza, ahogy a hirben irjak, -CURRENT-re. Instant fagyi.-:-)
Nem baj, ugyis jon a nyar.

Termeszetesen meg lehetne csinalni, de a -CURRENT-et nem ajanlom erre a
celra... egyebkent IMHO ez nem volt valami nagy apr. 1-i poen, pont azert,
mert tul hiheto volt es tkp semmi rendkivulit nem jelentett volna ha igaz
se, igy meg megint kellemesen lehetett flamelni egyeseknek arrol, hogy most
sz**  a BSD/Linux vagy se. En ennel jobbakat szoktam kitalalni, csak eppen
tegnap nem volt jo otletem eppen, meg amugy is vasarnap volt. De azt pl
figyeltetek volna, amikor tavaly a sok gugye rohant jelentkezni az
"ingyenes hajoutra" amit hirdettem az egyetemi HOK KB neveben... hiaba,
egyesek nem tudnak olvasni. Azert arra az ingyenes hajoutra en is elmennek,
amelyiken resztvesz B. Clinton, V. Putyin es meg a rokker Zsolti is...
kulonosen az utobbi. Hihetetlen.

Tkp az emberi agy ellen lehet a legjobb
exploitokat kitalalni, annal is inkabb, mert az eredetiseg nem kovetelmeny,
ugyanaz mar 100 ezer evvel ezelott is mukodott. Valami baromi lassan jelennek
meg uj firmware verziok es a mar uzemben levo modelleket nem lehet
frissiteni amugy se:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *