szabadegyetem (volt: Re: [FreeBSD] talalka)

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Ápr. 2., H, 16:33:57 CEST

On Mon, 2 Apr 2001, Adam Szilveszter wrote:
[...]
> Kulonben megfigyeltetek, hogy mostanaban minden gugye egyen hatalmas laptop
> es projektorszerelesi es kattogtatasi muveletekkel akarja feldobni az
> eloadasat, noha a max. multimedia effekt annyi, hogy nemelyik felirat
> pattog? Ezert kar a gepeket hurcolni, csak persze akkor az emberek jobban
> figyelnenek az eloadasra es rajonnenek, hogy elegge gyenge... na mindegy,
> csak hmhmhmhmhm feltunt. De egy szamitastechnikai eloadasnal megbocsatobb
> vagyok:-)

Takarekoskodnak a festekkel es a foliaval :-)
A "multimedia" mellett van meg egy elonye: vannak olyan kutyuk, amikkel
tavolrol lehet iranyitani a notebook-okot, igy nem gond, ha 5 meterre
magyarazol a geptol, tudsz valtani a kovetkezo slide-ra. A hagyomanyos
irasvetitos modszerrel ez a tavoli lapdobas nem mukodik :-)

                                Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."