[FreeBSD] Apache, nobody

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 2., H, 15:43:09 CEST

Hell,

On Mon, Apr 02, 2001 at 11:46:09AM +0200, Aries wrote:
> - Az apache(-ssl) csomag felrakasa utan a telepito script nem csinal
>   hozza usert. Ennek van vmi melyebb oka?

Pl mert a "nobody" user mar alapbol szerepel a master.passwd fileban? Ha
meg mast akarsz, akkor meg csinald meg...

> - php4 installkor/deletekor apachectl -el probal machinalni, de ez nem
>   fog ugye osszejonni, mert altalam nem ismert okokbol az apache es
>   a pereputtya at lett nevezve http(s)d-re, ami nem nagy problema, viszont
>   nehany scriptbol ez a valtoztatas kimaradozott...

Jo tenyleg valtozott parszor de most mar azt hiszem maradt a http(s)d
minden apache portban. De nalam az apachetctl mukodik es mukodott is
mindig... (apache+modssl)...

> - ha esetleg van vkinek mod_php4-4.0.4pl1 -gyel mukodo mysql.so
>   fajlja, es elkuldene nekem, annak nagyon orulnek, ugyanis vmiert
>   nem fordulnak le a php4-nek az extension-jei. Pontosabban lefordulnak,
>   csak nem lesznek osszekombinalva a reszek .so-va.

Az sajnos nincs, 3-at hasznalok:-(

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *