[FreeBSD] Netscape problema

Uveges Balint manoe at freemail.hu
1999. Sze. 30., Cs, 15:47:58 CEST

Hello!

On Mon, 27 Sep 1999, Zahemszky Gabor wrote:

> Van egy gyanum es egy tippem: Te 3.x-es BSD-t hasznalsz es ez egy 2.x-hez
> keszult capa.
A gyanu igaz. FreeBSD 3.2 Release-t hasznalok (x86). A letoltott netscape
verziok szama 4.x (pontosabban 4.05 es 4.6). De letoltottem egy 3.04-est,
ami kivalloan mukodott (de azert megis csak regi verzio).

Mindegyik netscape-et a make;make install varazsszavakkal raktam fel, de a
4.6-os eseteben az ftp.c3.hu-rol szedtem (mivel az ftp.hu.freebsd.org-on
nem volt elerheto, az ftp.netscape.com meg azert megiscsak lassu). A
hibauzeneteket install-nal kuldte ki legeloszor "Could not open
/usr/libexec/ld.so", aztan pedig Error...

Belekukkoltam az errata-ba, ott csak annyi allt, hogy a compat20 es a
compat21 distribuciok rossz helyre rakjak be a libeket, amit ki lehet
javitani (ezt te is emlitetted).

H3Ll0!
-Uveges Balint