A Láma.

Dohany Tibor tibor.dohany at novacom.hu
1999. Sze. 12., V, 11:13:00 CEST

Sziaszok.

Elõször is mindenkit üdvözlök.
Új vagyok a listán, ezért nézzétek el nekem ha nem tudok normálisan
kérdezni.
Pár hete kapcsolatba kerültem a FreeBSD-vel.
Az oprendszer fontosabb részeit már letöltöttem és fel is pakoltam(3.2),
szépen ketyeg és jól megfér a mindenki által használt (ne mondjam ki
itt) oprendszerek mellett.
Viszont van egy problémám.
A package - eket nem találja a /stand/sysinstall (a dos particiót fel
mountolja).
Ugyanis dos partícióról szeretném õket feltenni (mivel hogy nincs még
install CD-m).
A package -eket sem a /packages/all sem  külön könyvtárakba téve nem
találja.
Az ftp site-on lévõ linkes megoldás w*nd*ws alatt nem
kivitelezhetõ.(Bocs)
Linux alatt töltöttem le wget-el.
A célom az hogy összeállítsak egy használható install CD-t, amit aztán
kiíhatok.
A kérdésem az hogy hogy tudok egy használható install CD-t összepakolni,
 vagy egy használható CD image -et szerezni. Esetleg tud valaki FreeBSD
CD-t írni.

Apropó Magyarországon hol lehet FreeBSD cuccosokat letölteni.
ftp://ftp2.hu.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/3.2-RELEASE
User anonymous access denied.
ftp://ftp.hu.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/3.2-RELEASE
r name or IP address unresolvable. Register your machine 212.108.192.42
Hibákat tapasztaltam.

Segítségeteket elõre is köszönöm.