kernel forgatas

SOOS Gyorgy sgyuri at szgti.kando.hu
1999. Okt. 26., K, 17:28:27 CEST

hali !

uj vagyok a listan, hetvegen felraktam a freeBSD 3.3-at es kb 10-szer
forditottam a kernelt, de valahogy nem jott ossze a dolog
a bootolas utan nem hajlando normalisan kezelni a konzolt
ertem ezalatt, hogy nem latom amit irok es nem azt kapja b illentyuzettol,
amit kellene (gondolom en), mivel pl a backspace-re egy \-t ir ki.
meg egyeb hulyesegeket nehany gombra, de altalaban semmit.
beleraktam az atkbd controllert meg device-t is
megprobaltam az sc0 es a vt0 (?) konzol dolgokat is es nem tudom, hogy mit
csesztem el
pliz help
ja es mi a kulonbseg az sc0 es a vt0 kozt?
elore is koszi

Gyuri
mailto:sgyuri at szgti.kando.hu

	...break all the fucking rules, and go to hell...
				Bad Religion - do what you want