[FreeBSD] PPP

Tty Sandbox tty at spike.fa.gau.hu
1999. Okt. 25., H, 11:50:04 CEST

Szia!

 Extra szoftvernek a fetchmail-t ajanlom. A /etc/ppp/pppc.conf.sample
alapjan szerintem be tudod loni a ppp-s kapcsolatot. Ha nem akkor kuldok
egy mintat.

 A dolog ugy megy, hogy ppp programmal felepited a kapcsolaotot az isp-vel
utana pedig elinditod a fetchmail-t es az lehozza a leveleket, majd a
sendmail-t amelyik elkuldi. A ppp-t be lehet ugy is loni, hogy demand
modon mondjuk egy internet fele iranyulo kapcsolat eseten automatikusan
tarcsazzon. A sendmail-t esetleg kivalthatod az smtpd -vel.

Geza