PS printer config

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
1999. Okt. 22., P, 12:16:28 CEST

	Hali!

	Eddig szivtam vele, senki nem volt kepes seggiteni akit kerdeztem, hat itt
is megprobalkozom vele... A lenyeg, hogy egy un*x tipusu rencernek (nem
FBSD, hanem linux, de sajna a linuxos emberek tul hulyek a dolog
megoldasahoz) kellene ugy elmagyarazni egy egy Apple LaserWriter Select 360
tipusu PS nyomtatot, hogy azt _rendesen_ tudja is hasznalni. Es hogy ki is
tudja ajanlani AppleShare-en, szinten hasznalhatoan.
	Mostanaig addig sikerult eljutni vele, hogy a Mac-rol szarmazo, a
printerhez valo PPD file-t atpakoltuk ra, es kiajanltattuk AppleShare-en,
es mostmar nyomtat is halozaton keresztul, csak nem lat minden
tulajdonsagat, amit a PPD megad. Azt hazudja, hogy nem tud binaris
postscriptet fogadni, csak ascii-t, pedig ez nem igaz. Meg nem vallja be
rendesen, hogy mennyi memoriaja van a printernek, bar ez annyira nem zavar.
Ja, es ami fontos: hiaba mondom neki a Mac-en hogy a kezi adagolorol egye a
papirt, o akkor is a talcarol veszi, es azt meg szegeny oreg printer
begyuri.
	Ha van valakinek otlete, mit kene megnezni, ne kimeljetek...

	Bye

								mortee