Sb16 Vibra C...

Adam Szilveszter sziszi at petra.hos.u-szeged.hu
1999. Okt. 6., Sze, 16:58:23 CEST

Hello!

Egyetertve az elottem elhangzottakkal meg azt kerdenem, hogy a Bios-ban a
PnPOS "no" ra van-e allitva? (A default az elore szinte mindig installalt
win miatt "yes" alt) Ugyanis ez aPnpos gyakorlatilag csak win95 vagy win98
lehet... hogy miert arra reszben mar nem emlexem (reg volt mar ezen a
gepen olyan:-) reszben meg hosszu. Nekem SB64AWE van es az AWE kivetelevel
szol mint a parancsolat... de az eppen nem kell ezert lusta vagyok
kinyomozni, hogy miert nem... eygebkent, ha nem ISA a kartya akkor meg a
linuxon is ezelott nem sokkal meg isapnptools kellett hozza...

Na cso:

Adam Szilveszter                  "Vigyazz a madarra, ha kertedbe repul.
                                   Orizd meg a csendet, el se menekulj.
JATE Szeged                        Bajban a vilag, ha egyszer ujra
email: cc at flanker.itl.net.ua       Messze szall."
                                   /Demjen F./