[FreeBSD] Netscape problema

Uveges Balint manoe at freemail.hu
1999. Okt. 6., Sze, 17:00:07 CEST

Hello!

On Tue, 5 Oct 1999, Zahemszky Gabor wrote:

> Nem tudom mi a problema, de nekem a frissen letoltott ns 4.7-es fbsd-s
> verzio tokeletesen mukodik.  Viszont az biztos, hogy a.out-os a lelkem,
> ugyhogy lehet, hogy megiscsak az az install hiba a baja.  Mondanal egy
> ldd netscape (v. netscape.bin)-t?

[root at rebel /usr/local/netscape/]# ldd netscape
netscape:
Couldn't open /usr/libexec/ld.so.
netscape: exit status 1

A netscape honlapjan hosszabb kutatas utan a raakadtam ugyanerre a
problemara, ott is a compat22 distribet kellett felrakni.

Lehet, hogy en rontottam el valamit a FreeBSD-m telepitesekor?

H3Ll0!