[FreeBSD] WAN kartya

Kinczli Zoltan Kinczli.Zoltan at innet.hu
1999. Nov. 3., Sze, 15:25:33 CET

Hali,

 nem ellenuk beszelek, mert ismerem/szeretem oket, de mintha nekik
csak _linux_-hoz lenne driveruk. Ha beszelsz veluk, akkor keresd Nogradi
?Gabort?, azt biztos, hogy No'gi a beveneve. O kovette el a linuxos drivert.

kzoli

At 14:45 1999.11.03.x +0200, Gabor Szabo wrote:

>Eredekelne, hogy milyen WAN kartyak vannak a piacon,
>(amivel berelt vonalra lehet csatlakoztatni egy PC-t)
>Hol es mennyiert lehet kapni ?

7 Plusz Kft. is foglalkozik PC-s routerekkel, amibe X.21/V.35 kartyakat
raknak.

http://www.plus7.hu

FORJAN Tamas
Technical Support
2F 2000 Szamitastechnikai es Szolgaltato Kft.
http://www.2f.hu/