GATE eletjel (Re: CDROM and long file names (fwd))

Peter Czanik czanik at fang.fa.gau.hu
1999. Május. 26., Sze, 20:48:48 CEST

Hello,

On Wed, 26 May 1999, Zahemszky Gabor wrote:
> Hekas!  Dicserni itt a Mag, meg a PTG, esetleg a mostanaban erosen hallgato
> ur a GATE-rol (meg mindig nem lattam a hirdetmenyt a HUMBUG-rol!), de inkabb
A GATE hallgato az elmult hetekben hallgatas helyett csendben irogatta a
ZH-it :( Vasarnapig meg ausztriai tanulmanyi kirandulason lesz (akkor megy
amikor jol esik...). De hetfon legjobb tudomasa szerint ott lesz a
Pecsaban (aztan majd vhogy kimagyarazza, miert nem ment vizsgazni a
tobbiekkel... :-)) Egyebkent mondtam mar a velemenyem, Linux alol vagyok
bejelentkezve FreeBSD szerverre, mindket csoportban arulo vagyok :-) Bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/