CDROM and long file names (fwd)

Magosanyi Arpad mag at bunuel.tii.matav.hu
1999. Május. 26., Sze, 16:00:07 CEST

A levelezőm azt hiszi, hogy Zahemszky Gabor a következőeket írta:

> 3.1-ben biztos van, korabbiban nem tudom: kernel konfig fileba:
> options IPFIREWALL
> options DUMMYNET
> forgatsz egyet, majd aszondod az egyeb firewall rulo-ok melle:
> ipfw add <RULESORSZAM> pipe X config bw 10MBit/s
> ipfw add <MASIKRULE> pipe Y config bw 10K/s
> ipfw add <HARMADIKRULE> pipe X tcp from any ssh to any
> ipfw add <X-EDIKRULE> pipe Y no itt az osszes tobbi
>
> es megvan neked a Bandwidth limiting.  Tovabbiakat a szerencsesebbek a

Az nem teljesen ugyanaz: ha a queue prioritásokkal szórakozol,
akkor ha éppen nem használod az ssh-t, a minden más tud full sávszélességgel
nyomulni. És nem csak a sávszélesség kiosztásáról van szó, hanem hogy
mennyire legyen interaktív a dolog: egy videónál pl az a nyerő algoritmus,
hogy ha X időn belül nem tudtad a csomagot beletömni a drótba, akkor
inkább eldobod.

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból