CDROM and long file names (fwd)

Pecsenyanszky Istvan pisti at c3.hu
1999. Május. 21., P, 21:52:33 CEST

On Fri, 21 May 1999, Szabolcs Szigeti wrote:

> Elmeletileg az rc-ben fut le egy mostnemjuteszembe nevu program, ami a
> kernelbe irja vissza. Lehet, hogy az nincs upgradelve? Vagy a
> securelevellel fugg ossze? Vagy most mar nem is irja vissza, hanem a
> boot.config-ba kellene rakni?

Kozben annyit talaltam, hogy a 2.x-ben volt egy dset nevu cucc, ami
valahogy visszairja a kernelbe a modositasokat, a 3.1-ben pedig ehelyett
mar egy /kernel.config file van, amit maga a kernel olvasgat bootolaskor.
Ebben a file-ban benne vannak a valtoztatasaim, de ennek ellenere nem
lepnek ervenybe. :(

A linux bezzeg kitalalja magatol a kartya beallitasait config file nelkul :))

Istvan