CDROM and long file names (fwd)

Szabolcs Szigeti pink at iit.bme.hu
1999. Május. 20., Cs, 09:22:56 CEST

On Wed, 19 May 1999, Magosanyi Arpad wrote:

> Csendben merem csak megjegyezni, nehogy valamelyik kisördög meghallja, hogy
> a 2.2.-es Linuxban (experimental és dangerous jelzéssel) van rw támogatás
                      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Várom a válaszokat hogy bezzeg a FreeBSD meg azt tudja jobban hogy ...

Haat, ez majd a FreeBSD-ben akkor lesz benne, ha nem kell melle irni az
experimental es dangerous jelzest.

Azt hiszem ez a nagy filozofiai kulonbseg a ket rendszer kozott. A Linux
rogvest kiad mindent akar experimental & dangerous akar nem, a FreeBSD
csak akkor rak ilyeneket a hivatalos kernelbe (van persze experimental es
current is ha kell) ha mar nem kell ezeket rairni.

Szerintem mindket megoldasnak van elonye/hatranya. Nekem ugy tunik, hogy
az fbsd inkabb a szerver szintet kezdi megcelozni, ahol a stabilitas es a
teljesitmeny a szempont, a feature halmozas nem. De ezt asszem valhol ki
is nyilvanitottak.

szabolcs