Linux & FreeBSD

Pirity Tamas Gabor ptg at apaczai.rulez.org
1999. Május. 10., H, 13:22:26 CEST

Ha jól tudom, Zahemszky Gabor ,,véste elektronba'' az alábbiakat:
=>> van a CD-n. Bootlemezt mar csinaltam. :)
=>Gondolom ide tobbes --^ szamot akartal irni.  De legalabbis 3.1-hez vagy
=>2.88-as floppy kell, vagy ket darab 1.44-es.  Vagy persze butulod cd-rol.
Egy lemez, amivel az install elindul. Azt hiszem, az igazi bootolashoz
szukseges fajlok nagyreszt mar a cd-n vannak, de nem cd-rol bootoltam
(nem is probaltam), es csak egy lemez kellett.

=>> Barhova elmegyek erte hetfon vagy kedden (esetleg szerdan), es akkor lemasoltatom
=>> pentekig. De ha Te meg tudod iratni valahol, akkor szivesen kifizetem.
=>Majd meg jelzek, jo?
OK.

=>> Szeretnem kiprobalni, ezert feliratkoztam a listara. Kivancsi vagyok, hogy
=>> milyen kerdesek vannak stb.  Nemsokara fogok kerdezoskodni, nyugi... :)
=>Csak valaszt is kapjal!
Az mar nem rajtam mulik... :)

--
PTG