Alaplapi FreeBSD

Pirity Tamas Gabor ptg at server.elte-apaczai.sulinet.hu
1999. Május. 8., Szo, 15:48:56 CEST

Sziasztok!

Sikerult felraknom a marciusi Uj Alaplap CD-mellekleterol
a FreeBSD 3.0-at. A CD-rol torteno install ugyan nem ment,
de a cuccokat dosparticiora atmasolva majdnem minden siman
ment. (Egyedul a man csomagokat nem sikeralt felrakni, de
ott valoszinuleg hibas a CD-n a fajl.)

Az install utan ment a gcc, a sendmail, de sajnos csak
a konzolon lehetett dolgozni, az X-bol semmi sem volt
rajta a CD-n.

Kerdeseim:

1. En a linux alatt is eleg sokat hasznalom a TeX-et. Be lehet-e
   szerezni azt FreeBSD ala (gondolom, hogy forrasban mindenkeppen),
   ill. muszaj-e magamnak forditani?
2. Az X-re foleg az xdvi miatt van szuksegem. Ilyen cuccokat tudok-e
   letolteni, vagy nekem kell forditani?
3. Valami normalis levelezot a ,,mail'' helyett tudtok ajanlani?
4. PPP beallitasahoz valami segitseg?

Esetleg az igert 3.1-es FreeBSD CD-n vannak ilyesmik is? Jobb volna,
ha nem a Netrol kellene mindent letoltenem; itthon nincs internetem,
csak a freemailes levelezes...

Most hirtelen ennyi jutott eszembe.

--
PTG