Linux & FreeBSD

Pirity Tamas Gabor ptg at server.elte-apaczai.sulinet.hu
1999. Május. 8., Szo, 12:17:45 CEST

On Fri, May 07, 1999 at 01:34:39PM -0700, Julian Elischer wrote:
> [...]
Egy fickotol hallottam, hogy sokat szivott vele, de nem ment fel neki.
Egy ismerose, aki eleg profi linuxos, szinten nem tudta felrakni, ezert
nem probalkoztam. Ma viszont nekiesek, hatha megis. Egyebkent 3.0-as FreeBSD
van a CD-n. Bootlemezt mar csinaltam. :)

Barhova elmegyek erte hetfon vagy kedden (esetleg szerdan), es akkor lemasoltatom
pentekig. De ha Te meg tudod iratni valahol, akkor szivesen kifizetem.

Szeretnem kiprobalni, ezert feliratkoztam a listara. Kivancsi vagyok, hogy
milyen kerdesek vannak stb.  Nemsokara fogok kerdezoskodni, nyugi... :)

--
PTG
Agree with them now, it will save so much time.