freebsd info

Magosanyi Arpad mag at bunuel.tii.matav.hu
1999. Már. 11., Cs, 09:29:32 CET

A levelezőm azt hiszi, hogy Zahemszky Gabor a következőeket írta:

> Megnéztem.  Szerintem annyira nem, de tagadhatatlan, hogy a Te Sparcos
> leveledre Zsolt elso válasza, mivel valami AW: Sparcon subject-tel jott,
> thread-es formaban a levelednel, subj-szerinti rendezesnel meg a helyen
> volt.  Muttnal is, elm-nel is.  (Tehat gondolom az ID alapjan rendez).
> Egy hatulutoje a dolognak, hogy a kis nyilacskak baromi rosszul olvashatoak
> iso2-es font mellett, ami nalam be van toltve.  Ha erre is tudsz valami
> javaslatot azon kivul, hogy valtsak oprendszert, akkor meggondolom az uj
> levelezoprogram megtanulasat.

Több irányba lehet menni; vagy a termcap/terminfónak mondod meg hogy a nyilacska melyik karakterrel rajzolandó, vagy olyan fontot használsz, amelyikben a magyar ékezetes karakterek benne vannak de egyébként latin-1 (vagy latin-1 fontot).
Persze a végleges megoldás úgyis az oprendszervcsere ;)

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból