freebsd info

Pirity Tamas Gabor ptg at server.elte-apaczai.sulinet.hu
1999. Már. 8., H, 16:41:01 CET

Ha jól tudom, Zahemszky Gabor ,,véste elektronba'' az alábbiakat:
=>Sziasztok!
Sziasztok!

=>Biztos en vagyok az ujszulott, de a marciusi Uj Alaplap egy teljes cikk
=>(es egy installalhato 3.0) erejeig megemliti, hogy van mas is.  Kar, hogy
=>a cikk szerintem nehany lenyeges dolgot nem emlit, es hogy most kerult bele -
=>tehat az erdekesebb 3.1 szerintem nem lesz rajta a CD-n a kozeljovoben.  Bar az
=>en olvasatomban folytatast igertek.
Én eddig csak linuxot hasznaltam, szivesen kiprobalnam a FreeBSD-t is.
A cikk alapjan szimpatikusnak tunik. De.

Az Uj Alaplap eddig ketszer kozolt a CD-mellekleten teljesen telepithetetlen
linuxot (az egyik esetben a fajlnevek nagybetusse konvertalva voltak felirva
a CD-re, a masik esetben meg az egesz linux teljesen olvashatatlan volt
DOS-bol, meg az a resz is, ahol a bootlemez image volt). A harmadik kiserletuk
a Debian volt, de ott sem voltak a gyokerben a szokasos konyvtarak, hanem egy
nagy iso fajl volt csak a cd-n, amit uggyel-bajjal fel lehetett ugyan
mountolni, de... olyan, aki nem latott/telepitett elotte linuxot, az nem
hiszem, hogy fel tudta installalni... :(

Szoval probalta valaki _ezt_ a FreeBSD-t? Erdemes egyatalan kiserletezni
vele?

Nagyon szeretem az Uj Alaplapot, nemelyik cikkuk egesz jo szerintem, de
a CD-k osszeallitasaban rajuk ferne egy kis segitseg. En meg sajnos mar
nem nagyon bizom bennuk...

Arrol meg szo sincs sehol, hogy ez az egesz cucc, ami a cd-n van, kb.
mennyi helyet igenyel a vinyon... Meg ilyesmi.

--
PTG
Real Users know your home telephone number.