16 betus felhasznaloi nev es imap

Czanik Peter czanik at fang.fa.gau.hu
1999. Jún. 27., V, 21:51:21 CEST

Hello,
	Probalkoztam egy IMHO nevu csodaval. Ez egy imap-ot hasznalo webes
levelezo progi Roxen webszerver ala. A program gond nelkul mukodik
barmelyik altalam telepitett Linux-on ill. egy FreeBSD-n. Viszont ott,
ahol most leginkabb mukodnie kene, ott nem akarodzik neki rendesen
mukodni.
	Ket dologban kulonbozik a problemas FreeBSD a mukodotol: 13 nappal
korabbi forditasu es 16 betus felhasznaloi nevek vannak rajta. Az IMAP es
a webszerver ugyanaz a verzio. A BSD a 3.2-STABLE. Az alig ket het
kulonbseg szerintem szerintem nem zavarhat, foleg, hogy szinte csak kernel
valtozasok voltak, azok is a PCI busz kornyeken. Szoval az egyelen lenyegi
kulonbseg a 16 betus felhasznali nev.
	Amikor megprobaltam egy masik gepen hiba nelkul futo IMHO-t ugy
beallitani, hogy a problemas geprol szedje le IMAP-pal a leveleket, akkor
ugyanazokon a helyeken szinten problemazott, ezert tippelem, hogy az imap
is bunos.
	Mindenesetre most kisse tanacstalan vagyok, mert hat nem vagyok
olyan szinten C-bol, hogy megnezzem az imapd-t, felkeszitettek-e 16 betus
felh. nevekre. Kapcsolodo kerdes: az imap-uw csomagon kivul letezik meg
imap port FreeBSD-re? Bye,
	Peter