[FreeBSD] realplayer

Adam Szilveszter sziszi at petra.hos.u-szeged.hu
1999. Jún. 23., Sze, 11:35:14 CEST

Hi !

Nos a helyzet nalam is az, hogy a Linuxos realplayer van, amire most mar
azt mondja BTW, hogy UNIX verzio... es Linuxos necckep. (4.6, hogy
adjunk a fejlodesnek is...) ezek szerint te is telepitetted, ahogy kell,
be kell masolni a necckep konyvtaranak a plugins alkonyvtaraba a
RAObserver.class es a RVPlayer.class vagy ilyesmi fileket (megint a
Winsuxxx elott ulok:-) nyari munka rulez) es linket kell csinalni az egyik
libbol (nezd meg a HTML doksikat.) Igy nekem meg FBSD verzioju Necckep
alatt is mukodott pluginkent. Mas kerdes, hogy a video az nekem csak
azutan volt jo, hgy rendbe raktam az imlibet... viszont es most jon a
viszont. Ez a verzioju realplayer nem a legujabb, mas platformra mar G2
van es van mar gey csomo hely, ahol mar ahhoz valo anyag van kirakva.
Azokat ez a player nem jatssza. En is szivok vele eleget... de mar van
Linuxos G2 player alfa verzioban, csak most nem ugrik be a cim... remelem
a nyar vegere mar valami normalis is kijon belole...

Tobbet nem tudok segiteni e pillanatban, de a nyar utan szivesen...
BTW, a "tesztet" ezzel a playerrel vegeztem...:-)))

Udv:
      Szilveszter aka CC a rettenet

Adam Szilveszter                  "Vigyazz a madarra, ha kertedbe repul.
                                   Orizd meg a csendet, el se menekulj.
JATE Szeged                        Bajban a vilag, ha egyszer ujra
email: cc at flanker.itl.net.ua       Messze szall."
       cc at mail.www.yu              /Demjen F./