[FreeBSD] StarOffice

Adam Szilveszter sziszi at petra.hos.u-szeged.hu
1999. Jún. 23., Sze, 11:17:44 CEST

Szia mindenki!

> Sziasztok!
>
> telepult a dolog. Aztan megprobaltam elinditani, es meglepetesemre a
> setup indult el. Persze miutan az ldconfig-al a StarOffice konyvtaraban

> emulacioban fut (?)). Itt is utananeztem, hogy hol van maga a binaris
> file, es azt inditottam, de akkor is a setup indul el! Nem igazan ertem.
> 5.1-es StarOffice. Ha valakinek ez megvan, es megkuldene a

Sajnos ez a hiba nalam is fennall ugyanigy. De nem csak nalam, mert kint
is olvastam a levlistan, mikor uj volt. A megoldasra meg nem jottem ra, de
ha sikerul, akkor megirom ide is hatha erdekel valakit. Az 5.01-es nalam
jo volt es mukodik szepen. A Javat kiveve, de azzal meg szarozok egy
kicsit...

Na cso!

Udv:
       CC a rettenet