[FreeBSD] gettext + KDE - es uj problemak

Thomas Nagy nthomas at elender.hu
1999. Jún. 22., K, 14:08:51 CEST

Szia!

Zoltan Gobolos wrote:

> hali !
>
> nekem a gnome nem fordul le, mert o is hianyolja a libintl.so-t
> DE: ha a ./configure-nal beallitom a --disable-nls opciot, akkor
> minden oke

Ez engem is erdekelne, mert a KDE utan a GNOME lenne a kovetkezo, amit
le akarok forditani. Szoval az ment? Es kezzel configure-altad, vagy a
portokbol? Ha a portokbol, akkor a Makefile-ba irtad be a
--disable-nls-t?

> lehet hogy neked is ezt kene a kde-nel ... asszem o is tudja az nls-t

Megtortent. Nem tudom, hogy ezert-e, de lefordult. Ugyhogy most megy, es
koszi a tippet. Egyebkent a Makefile-ban a LIB_DEPENDS-bol kitoroltem az
intl.1-et (eleg brutalis modszer), aztan kezzel configuraltam, mert
maskepp a PREFIX-el valami elszurt, es nem talalta a KDE header-eket
(pedig ott voltak). De utana ment, es a kdebase szepen lefordult.

Viszont amiert az egeszet csinaltam - hogy a kdm mukodjon - az nem jott
ossze. Lefordulas utan leinditottam a KDE-t, es az ment. Aztan jott a
kdm. Most feljon, nagyon szep, az authentikacio is szerintem megy neki,
de aztan ahelyett, hogy bejonne a KDE, visszajon a kdm bejelentkezo
dialog-ja. A .xsession-errors-ban az van, hogy 'exec: can't find xsm'.
Pedig az xsm meg a PATH-ben is benne van. Mit lehet tenni?

Mas: a StarOffice-t is szerettem volna foltenni. Valakinek ez sikerult
FreeBSD-n? Nagyon kavar ott a glibc2-vel. Ugy csinaltam, hogy a /lib-be
belinkeltem a /compat/linux/lib-bol az ld-linux.so.2-t, mert azt ott
keresi. Aztan a glibc2 library-kat berakja a /usr/local/Office50/lib
konyvtarba, es utana az okos setup meg nem talalja oket. Ugyhogy a
...Office50/lib-et belinkeltem a /lib-be. Akkor mar megtalalta a
szeretett library-kat, elindult a setup, de valami libvos516li.so-t nem
talalt. Es tenyleg, nincs is ilyen file-om. Azt sem tudom, hogy mi ez.
Pedig mar olvastam, hogy van, akinek megy FreeBSD alatt linux
emulacioban a StarOffice. Hat, en mar a setup-nal megakadtam...

Thomas
--
Thomas Nagy, Budapest, HUNGARY
Personal E-mail: 	nthomas at mail.elender.hu