Hogy áll a BME mirror?

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1999. Jún. 11., P, 15:15:16 CEST

On Tue, Jun 08, Szabolcs Szigeti wrote:

> Huha. Ez nem ugyanaz a ket mirror. A full mirror az az ftp.ik.bme.hu, a
> regi, ami most is megvan, de csak reszleges az ftp.iit.bme.hu.
>
> Most az utobbira  mutat az ftp.hu...
Namarmost. Nem tudom, hogy a regi mirrorotok meddig fog elni, de a
kovetkezot lottem be:
ftp.hu.freebsd.org -> ftp.ik.bme.hu
ftp2               -> dinamite.uni-miskolc.hu
ftp3               -> ftp.iit.bme.hu

Ha az ftp3 meg tovabbra is elegge sokaig mukodni fog, akkor az lesz
az ftp2. Ennyi.
--

--rutz