[FreeBSD] http://www.index.hu/cikk3/freebsd/

Magosanyi Arpad mag at bunuel.tii.matav.hu
1999. Jún. 8., K, 18:56:35 CEST

A levelezőm azt hiszi, hogy Zahemszky Gabor a következőeket írta:

> Hat en elvben benne vagyok, de mondjuk: szerintem a celra Linuxot szerezni
> nem gond (szerintem tobb disztrib se okoz problemat), nyilvan lehet FBSD-t is
> szerezni, de pl. ki az, aki erre a celra vesz egy SCO OpenServert (legutolso
> verziot), SCO UnixWare-t, Solarist, BSDI-t.  Mert regi verziot meg csak csak
[meg a tuningolás]

Egyszerű. Linuxhoz itt vagyok én, FBSD-hez Te,
a maradékra meg felkérjük a legismertebb hazai forgalmazókat.
Válogathatnak hogy beszállnak a versenybe vagy inkább olvassák mindenhol
hogy fel lettek kérve de nem fogadták el. Én mellé fogom írni hogy
beijedtek.

Ha már ekkora arcuk volt SCOéknak a linuxkonfin, itt az idő bizonyítani.
Még akár Mircosoftot is meghívhatjuk, hátha küldenek egy akkora gurut
aki meg tudja mondani hogy  mi winizében a 'cat /dev/tape' megfelelője,
mert eddig hiába kérdeztem bárkit, nem tudta.

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból