AW: [FreeBSD] mailq

Pelhrimovszky, Zsolt pzso at evosoft.hu
1999. Jún. 3., Cs, 09:07:10 CEST

Szia!

----------
Von: 	Szabolcs Szigeti[SMTP:pink at iit.bme.hu]
Antwort an: 	freebsd at hu.freebsd.org
Gesendet: 	Mittwoch, 2. Juni 1999 18:50
An: 	'freebsd_hu lista'
Betreff: 	Re: [FreeBSD] mailq

------------Sender/Recipient------------
> CAA23630* (no control file)
>

> A /var/spool/mqueue ures, ha kezzel adom ki a "mailq" parancsot, az azt
> mondja, hogy ures a mqueue. A script ugyanezt a parancsot futtatja, az
> eredmeny pedig a fenti.

Ez nem az a level, amit pont a naponta lefuto scipt general? Sajat magat
latja keszules kozben. Persze csak egy tipp.

A tipp jonak tunik, ugyanis amire eddig nem figyeltem fel, hogy minden
alkalommal mas a Q-ID. (Rapillantva csak a "CAA23" resz ragadta meg a fi
gyelmem.)

Pzso