Talalka

Peter Czanik czanik at fang.fa.gau.hu
1999. Jan. 12., K, 16:42:52 CET

Hello,

On Tue, 12 Jan 1999, Zahemszky Gabor wrote:
> este 8-kor a Nyugati aluljaroban, a Marx-ter (vagy miafeneamostanineve) feloli
> metrokijaratnal, a telefonfulkek elott.  (Csak azok kedveert forditottam le,
> akik esetleg nem voltak multkor, es nem ertettek a dolgokat.  Jelzem Gabor, a
Koszi a pontositast, igyekszem en is ott lenni. Azon kivul, hogy
telefonfulke az inggalleron, mirol lehet megismerni Titeket? Ja, es ugye
lehet vmi alkoholmenteset is inni (vizsgaidoszakban vagyok...). Bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/