3.1-STABLE layout

Lemle Geza tty at spike.fa.gau.hu
1999. Feb. 22., H, 14:49:56 CET

Sziasztok!

 Elvben a kulonbseg annyi, hogy a 4 CD-s valtozat tartalmaz egy teljes
binaris kitet is a cd-n, hogy egy ket elveszett file potolhato legyen,
stb. A port kollekcio altalaban a megjelenes napjatol szamitva elavultnak
tekintheto, ugyanigy az src is, mert ugyebar allandoan adnak ki
frissiteseket. Mas kulonbseget igazabol nem lattam, de valoszinu csak
azert mert nem neztem jobban korul :)

 Ha jol olvastam a www.cdrom.com-on a 3.1-RELEASE marcus elejen kerul cd
formajaban a piacra, az onnan szamitott ket heten belul be lehet szerezni
a Software Station-nal. (Gondolom mashol is, en ott szoktam)

Geza