WordPerfect8

Peter Czanik czanik at fang.fa.gau.hu
1999. Feb. 1., H, 17:00:52 CET

Hello,

On Mon, 1 Feb 1999, Zahemszky Gabor wrote:
> tetszik ez a linuxos ize.  A sok linuxos hallgato kozul (vagy esetleg
> idetartozok ;-) nem tudja valaki, hogy banyaszok elo rajta minden
> magyar karaktert?  (Lehet hogy vak vagyok, de en szokas szerint az o", u"
> parosra vagyok kivancsi, a tobbit ugy emlekszem megleltem.)
WinWord-bol attoltott szovegnel ment az ekezet, de vhogy nem sikerult a
billentyuzetrol O"-t es U"-t bevinni. Es a konvertalt file-oknal gond
nelkul nyomtatta is.
A nyomtatast ugy csinaltam, hogy beallitottam, hogy HP LJ 5L-es nyomatom
van, es ezt orulnek, ha az aps-filter altal eloallitott raw nevu queue-ba
kerulne bele. Igy minden utofeldolgozas nelkul egyenesen a nyomtatora
maszott.

> hogy ez a nyomoronc le-"Linux kernel 2.0.18"-azta a gepemet, de majd
Az en 2.2.0-amat is 2.0.18-nak mondja, azon forditottak :) Bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/