[FreeBSD] azonos gepek installalasa

starbase at freemail.hu starbase at freemail.hu
1999. Dec. 27., H, 16:57:24 CET

Hali!

> valakinek van arra otlete, hogyan lehet egyszeruen es automatizalva
> installalni FreeBSD-t ?
> vagyis 1x osszerakok egy komplett rendszert, es utana csak klonoznam.
>
> ugy mar csinaltam, hogy beraktam masodik vinyonam az uj gep vinyojat es dd
> -vel masoltam, de nagyon maceras volt
>
> valaki latott mar erre valami jo megoldast ??

Talan nagyon elvont otlet de debian alatt probalkoztam hasonloval, ott van egy
debian-cd csomag amivel hivatalos iso image-okat lehet csinalni, vagyis a mar
kesz es mukodo rendszerrol kell kesziteni egy image filet, amit kesobb lehet
hasznalni. Ugy gondoltam,h ogy egy masik gepen felrakok egy alap rendszert es
csak siman az image filet rarakom.

Ha az otletem eleve total rossz akkor nem szoltam :))

Bye Peter