3.4-RELEASE CD

Tamas FORJAN tamas at 2fkft.com
1999. Dec. 27., H, 15:52:45 CET

Sziasztok,

tavaly ujevi kotelezettsegemnek eleget teve valami jot kell cselekednem meg
iden...

Mivel letoltottem a 3.4-RELEASE cd-image-t, ha valakinek szuksege van ra,
meg tudom irni, 500 forintert (nyersanyagar). Sajnos postazni, elkuldeni,
szemelyesen elvinni, telefonon bediktalni stb. nem tudom, sot, odaadni is
csak munkaido utan. Szemelyesen el kell tehat jonni erte (Budapest, I. ker.).

Aki ugy erzi, erinti, irjon personalban.

Udv,

--
FORJAN Tamas
Technical Support