Mi van a szerverrel?

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1999. Ápr. 20., K, 20:35:43 CEST

On Tue, Apr 20, Pirity Tamas Gabor wrote:
> Ha jól tudom, Zahemszky Gabor ,,véste elektronba'' az alábbiakat:
> =>Szevasztok!
> Szia!
>
> =>Napok ota nem tudom elerni a www.hu.freebsd.org-ot.  Van valami ismert
> =>hiba?  (Esetleg mar a lista sem el?)
> A lista el. :)
>
> --
> PTG
> I smell like a wet reducing clinic on Columbus Day!
Az helyzet a kovetkezo:
Felraktam vegre a 3.1-est, es ehhez meg uj vinyora is raktam az OS-t.
Jodarabig szivattam magam a tape-val, mire vegre rajottem, hogy mi volt a gaz;
ez ugye egy 1 gigas tapenal az ujrakezdem es minden jo lesz elve alapjan
nem mukodott, igy kenytelen voltam vegre ket nap nemalvas, es eros masnapossag
hatasa alatt gondolkozni is. Hat ez nehezen ment...
(Egyebkent volt valaki kozuletek Szarvasuzon Miskolcon?)

Amugy meg IPv6 routerkent is uzemel a kicsike, ugyhogy eloszor a
KAME kitet kellett leforditani, aztan majd mehet az apache.
Holnap mindenkeppen keszen lesz. Addig is turelmet, es bocs.
--

--rutz