msql port problema

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1998. Okt. 28., Sze, 13:10:19 CET

On Mon, Oct 26, Zsolt Kuti wrote:
> Sziasztok!
>
> Mikor fel akarom rakni azt irja:
> msql-2.0.3 is marked as broken: PR 5865 : PLIST broken, not prefix
> clean.
>
> A dokumentaciokban nem talaltam ra mi lehet az ok (mitol 'broken')
> Korabban (2.2.2-nel) installaltam mar msql-t hagyomanyos modon, de
> most (2.2.7) jobb szeretnem port-tal.
> Valaki talalkozott mar ilyen hibaval?
>
> Koszi
> Zsolt
En meg nem foglalkoztam msql-lel, de a mysql-t felraktam, es kiralyul mukodik.
Az msql-es tabortol hallottam, hogy allitolag ez jobban megy, meg stabilabb
is, sot multi-threaded is. (A libc_r-rel tokeletesen fordul.)
Ugyhogy ha csak az Msql-Mysql-DBI perl modulokon keresztul pengeted az
adatbazist, akkor batran valthatsz, mert semmi kulonbseg.(A progizasban.)

--

--rutz