Visiting Budapest oct21-29

Szabolcs Szigeti (PinkPanther) pink at fsz.bme.hu
1998. Okt. 21., Sze, 09:48:02 CEST

On Wed, 21 Oct 1998, Memphisto wrote:

> PinkPanther!
>  Mi a javaslat, legyen party, ha igen, hol?

Hali!

Hat ez egy jo kerdes? Kinek milyen idopont felel meg? Feltetlezem, hogy a
hetvege, vagy a a jovo het eleje ami megfellelo. Es persze hol legyen?

Varom a javaslatokat!

Kerdes, hogy a partyt gepek kozeleben vagy gepek tavolaban rendezzuk?

Kulonben valoszinuleg azert engem fog hivni, mert mar egyszer, vagy negy
eve talalkoztam Juliannel itt Budapesten.

szabolcs