Oracle8 + HUMBUG

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1998. Nov. 2., H, 20:38:24 CET

On Mon, Nov 02, Zahemszky Gabor wrote:
> [...]
Sorry, kapasbol nem jon be nekem a nov 12 es 19, bar ha havonta megy, egyet
csak elkapok.

> Helyes!
>
> Van nehany kerdesem:
> 1) mi lenne, ha valaki akinek stabil es elo internet kapcsolata (meg egy
> Jujniksza is) van, bekonfiguralna nehany automata levelet (mondjuk at-tel
> esetleg crontab-bal), ami a buli elott par nappal jelezne.  Mondjuk buli elott
> ket hettel, egy hettel, harom nappal, elozo nap, _aznap_, de nem ket oraval
> elotte, mint en tettem ;-)  Ugy is olyan kicsi a lista forgalma ;-(
OK, ezt belovom, ha lesz ra jelentkezo.

> 2) Javaslom a HUMBUG elnevezest, bar van nemi pejorativ ertelme, es M$-os es
> L*-os korokben biztos rogton lennenek, akik megprobalnak kifigurazni ezt a
> gyonyoru talalmanyt
>
> 3) Az se lenne baj, ha kitalalnatok, hogy mi a humbug roviditese, mert ugye
> a Hungarian, a Unix, a Monthly, meg a BSD benne van, de nem tudom, hogy mi
> lenne a megfelelo az u es g helyere - no es persze meg nem latszik, hogy
> ez egy booley.  Hm?
Hungarian Monthly BSD User Group (meeting) <- de a "nagyoknal" sincs minden
kiirva.

> 4) Rossz hir: ma tudtam meg, hogy Linux-os nativ Oracle 8-as is van, raadasul
> ingyer hozza lehetett jutni (sot mintha valami magyar ftp-helyen lattam volna
> a hetvegen - mar csak tudni kene, hol jartam ...).  Sot, az Oracle _ad_ hozza
> supportot, nem ugy, mint Julian szerint az FBSD verziohoz ...
Most neztem utana. A FreeBSD-s verzio elegge titokban van tartva (vagy
linux_emu-n fut :)), de a linux-os $1,180.00, de van egy 30 napos trial
verzioja is. De ugy nez ki, hogy free le lehet tolteni a 8.0500-os verziot
meg az Application Servert is.

Amugy most tettem fel egy redhatot, mert igeny volt ra.
Mar megbantam...

--

--rutz