AHA

Peter Czanik czanik at fang.fa.gau.hu
1998. Jún. 2., K, 11:21:34 CEST

Hello,
	Mielott mas is hasonlo hibaba esne... FreeBSD-s gepunkben van egy
jo kis AHA3940UW. Gondoltam, hogy ha ugy is van nehany optimalizalasi
opcio a kernelben, am hasznaljuk is. Eredmeny: a mountolasig eljutott
szegeny joszag, utanna csak egett a hdd led. Szoval erdemes otthagyni
ezeket a lehetosegeket comment-ben, ahogy ezt javasoljak is :)
	Az mar csak hab a tortan, hogy amikor ezen tovabb jutott, akkor
derult ki, hogy halokartyat elfelejtettem beferditeni :))) Bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/