[Norbert Bajcsi: Információ kérés]

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1998. Júl. 3., P, 14:14:48 CEST

----- Forwarded message from Norbert Bajcsi <bajcsi at employment.gov.sk> -----

From: Norbert Bajcsi <bajcsi at employment.gov.sk>
To: "'www at hu.FreeBSD.ORG'" <www at hu.freebsd.org>
Subject: Információ kérés
Date: Thu, 3 Jul 1997 11:59:24 +0200

Szertnék tanácsot kérni onoktol .
Van egy ilyen problémám , hogy atthon FREE BSD op. rendsz. használok
Van egy CD -m amely NT /Win / -ban volt felégetve a CD - R -re és Nt -ben voltak elkésztve a dokumentumok , a CD ISO 9660 , 32 bit -es multisessions .
Ha én a FREE BSD TERminál programjában mount - olom , akkor csak 8 bites karaktereket mutat, énnekem szukségem van a hosszú nevekre,
nem tudom ,hogy jól e csinálom , lehet , hogy máshogy is ki lehet hívni a
directoryt a FREE BSD - ben , sajnos én ezt nem tudom,
Legyenek szívesek kuldjenek valami útmitatást , hogy hogyan tudnám megoldani a problémát , vagy valamilyen címet , ahol ezt meg tudják mondani nekem ,
Nagyon hálás lennék , ha tudnának segíteni ,
Nagyon szépen koszonom ,
Címem bajcsi at employment.gov.sk

Koszonom
Norbert Bajcsi