2.2-stable v. 3.0 current

Lemle Geza lemle at spike.fa.gau.hu
1998. Dec. 3., Cs, 08:20:39 CET

Sziasztok!

 Nekem az a tapasztalatom vele, hogy stabil, bar a picobsd forditas kozben
reboot-ol. Mas esetben nem tudtam vele olyat csinalni amivel ez elojott
volna.

 Ha mar vettem a lustasagot es elkezdem irni, van nekem is egy-ket
kerdesem:

1. getty

 Olvastam a gettytab manualban, egy :ic=: dologgal meg lehet adni, at
parancsokat egy modemnek es ezt inicializalas cimen adja a modemnek a
getty. Az :ac=: pedig a RING erzekelese utan adodik ki, hogy answer modba
tegye modememet. Kiprobaltam: :ic="" AT\r OK\r: Erre azt irja ki a, hogy
modem init problem. Ugy amugy kermittel kezelem a modemet, es eme
rendkivul bonyolult init-re meg valaszol is. Van valakinek otlete hol
szurtam el?

2. mgetty

 Tudja -e valaki, hogy milyen trukkel lehet egy mgetty mellett hasznalni
ugyanazt a soros portot.

Geza