Abszolut kezdo kerdes

Szabolcs Szigeti pink at fsz.bme.hu
1997. Okt. 31., P, 08:07:49 CET

>Sokat hallottam mar a FreeBSD Unix-rol, de meg sohasem lattam.
>Elkelne egy kis segitseg a telepitesehez.
>Eloszor is: Mit kell letolteni a telepiteshez ?

Ha van sok helyed, akkor szedd le az egesz FreeBSD/XXXX
konyvtarat, ahol XXXX a verzioszam

Ha csak egy binaris rendszer kell akkor eleg a bin alkonyvtar es a
floopies/boot.flp

>Masodszor: Jelenlegi konfigom:
>- 486 DX4 100, 32 MB RAM, 850-es, es 210-es vinyo.
>- A 210-es szabad az installra, de ha nagyon kell,
>  van tobb is.

A 210 szerintem eleg, meg ha egy csomo mindent fel is raksz melle.

Ha DOS alol installalod, (peldaul az install anyagokat felrakod a 850-ere).
mert gondolom nem akarsz ezer floppival felszerelkezni, akkor vigyazz, hogy
az install anyag egy freebsd (pl.: c:\freebsd) konytarba keruljon, mert ott
talalja meg.

szabolcs