Hilfe !!!

Lemle Geza lemle at spike.fa.gau.hu
1997. Okt. 31., P, 08:00:20 CET

Sziasztok!

 Sajnos a legujjabb install floppy-t nem ismerem, mert legutoljara 1 eve
kellett utoljara floppyrol installnom rendszert. Az a kerdes, hogy
csinalt-e egyaltalan valamit. Altalaban a dolog ugy nezett ki, hogy
rengeteg beallitast meg kellett tenni elore, pl diszk particio, disklabel
distribuciok.. stb, es a vegen amikor nekiereszted, akkor figyelmeztet,
hogy ez a last lehetoseg a visszalepesre, es csak utana kezd el dologozni.
Ha Neked a ez a figyelmeztetes megjelent, akkor kell, hogy valami nyoma
legyen a dolognak. Ha nem jelent meg, akkor erdemi lepesig nem jutottal.
Az install opciok kozul valasszad a novice-t. Mas rendszerekkel
ellentetben itt semmilyen nehezsegbol nem maradsz ki, viszont vegigvezet a
beallitasok sorrendjen.

Geza